Kuzum ben emzirme danışmanıyla çalıştım bir süre sütümü arttırmak için. Öğrendiklerimi seninle paylaşayım. Bir kere muhakkak sütünü sağ ve ne kadar sütün var bunu öğren. Sağdığınıda bebeğe ver. Bazen bebek çekse bile süt gelmiyor biz emdi sanıyoruz. Bunu haftada 2 kez yap ki sütünün takipcisi ol. Süt azalırsa mamayı arttır azalırsa azalt. Benim bebegim de 1 buçuk aylık. Bazi öğünde 90 bazısında 120 içiyor sadece mama verirsem. Sütünü de buna göre dengele. Mesela sağdın 60 cc sütün var. Eğer 90 ’la doyuyorsa 30 da mama yap ver. Bu bir örnek tabii. Sen bebeğini daha iyi bilirsin. Bir de ben mememden ameliyat geçirdim o yüzden sütüm az. Hiç bir şey fayda etmedi, bestlak damla dışında. Imkanin varsa bestlak al dene derim. 44 tl fiyatı. 10 gün kadar gidiyor. Ama benim problemli memelerimi bile taş gibi sütle doldurmuştu bu damla. Başkalarında haydi haydi işe yarar diye düşünüyorum. Sağım yap ama kesin sütünü bil. Bu bence en önemlisi.