Arkadaşlar 3 haftadır bebelac gold veriyorum 5 günde 1 macun kıvamında kakasını yapıyor sma optipro deneyeyim dedim dün aldım sevip sevmediğini anlıyamadım çnkğ bu aralar emmek istemiyor sma da yorumlarınız nedir kabız yapıyormu birde yeni mama ya nasıl geçiyorsunuz ditek o yeni mamayamı başlıyorsunuz yoksa ara ara vererekmi alıştırıyorsunuz