Oğlum bu birkaç aydır öğrenmiş ağlayınca istediğini elde edebileceğini ağlıyor. Ağlama dediysem normal bir ağlama değil ciyak ciyak bağırıyor afedersiniz götünü yırtıyor. Bir de birinin elinde bişey görmesin onu alana kadar o ağlaması kesilmiyor kimseye nefes aldırmıyor. Hep böyle mi olacak daha şimdiden böyleyse ileriyi düşünemiyorum gerçekten 😕 Bu arada 13 aylığız