Kuzey03 bir aylıkken kolik olduğunu öğrendik başlarda bu kadar ağlaması yoktu sonra sabah 10da bir başlardı hava kararana kadar ağıtlar çığlıklar kendimizi zor atardık dışarı bir tek arabada ve kendi arabasına binince susardı. Tabi bu süreçte uyku adına birşey yok yatağına yattığı an uyanıyor kucakta sıkıntı yok 3,4 gündür gündüzleri güzel uyuyor çünkü her sabah rutin gaz masajı yapıyorum (önceden yanlış yapıyormuşum) o biraz rahatlatıyor