deniz__92 Psikologanne95 bize doktor kendinde iç bebeğinede verebilirsin demişti humana kimyonlu rezene çayını alıyorum bebeğim 4 aylık oldu gazı olduğu zamanlarda veriyordum doktora sorarak vermiştim
bizimgofret Psikologanne95 bebeğe kullanacaksanız şeker vermeyin. Kendiniz için ise etkileyeceğini sanmıyorum
Kuzey03 Psikologanne95 benim içtiğinin kötü değik eczaneden humananın kimyonlu rezene çayını aldım ekstradanda sadece rezene çayı aldım poşet çay sabah poşet çay içiyorum akşan humana içiyorum bebeğede gece yatarken humandan veriyorum
birtosbik_anasi Biz yeni kullanmaya başladık ve etkisini gördük bende bebeğimde içiyo humana kullanıyoruz şimdilik iyi