Ali_asaf80880 Merhaba hanımlar ben ağda yapamıyorum kuaföre gitmem de sıkıntı oğlumu kimseye bırakıp gidemem daha 1 aylık ice trepy tüy dökücü krem kullansam nasıl olur ya da iyi olduğunu bilen varmı yada önereceğiniz başka bisey varmı