Karadeniz Kızım 9 ay bir haftalık, ek gıda sürecimiz başından beri iyi gidiyor hem blw hem klasik yöntem kullanıyorum. Günde 3 öğün ve 1 de ara öğün veriyorum. Kızım pütürlü gıdalar da yiyebilşyor. Dönebiliyor ayaklarının üstüne basıp sürekli ayakta durmak istiyor ama emekleme yok bence emeklemeden yürüyecek. ☺️Dede, gel, baba, meme diyor bay bay çak ve gel gel yapıyor. Anne ye benzer bir şeyler de söyledi ama anlamlı olduğunu düşünmüyorum. Biraz uykumuz sıkıntılı onun dışında güzel gidiyor bence.