Gdogru Siblkrdg genel bir gaz problemi yoksa ve gazını kendi çıkarıyorsa sorun olmaz. Ben 4,5 aylık olduğundan beri deneye deneye yedim her şeyden. Ama 3.aydan beri gazını rahatlıkla kendi çıkarıyor
Gdogru Siblkrdg zorlanma illaki olur ama denemeden bilemezsiniz. Ben nohuttan korkuyordum mesela, öğlen yedim. Kızım çok rahat gaz çıkardı hiç zorlanmadı. Sadece miktar biraz fazlaydı ☺️