sekerportakalix Merhabalar arkadaşlar benim oğlum 14 aylık ek gidadan çok beni emiyor Öyle olunca da galiba doymuyor ve Geceleri çok sık uyanıp ağlıyor bu durumu yaşayan var mı veyahut bir önerisi olan var mı Ne yapabilirim ek gıdayı ön plana almam için
Reyhandefne sekerportakalix kızım oyleydı cok zayıflamıştı ne etsem hıc yemek yenemiyordu. Bıraktım memeyı cok sukur uykusuda yemesıde duzeldı kendıni toparladı kısacası kendıne gelmişti
pilavustutavuk Gündüz onu oylamaya çalışın..en sevdiği yiyeceklerle ve oyunlarla. Gündüz eğer iyi beslenirse gece az kalkar derler.
sekerportakalix Reyhandefne bende bıraktırmak.dusunuyorum ama şu aralar virüs var ya hani bilemedim ve bıraktırmak kolaymı oldu zormu
Reyhandefne sekerportakalix duygusal açıdan zor oldu ama zorlanmadım sadece ılk 2 gun gun zorlandım .
sekerportakalix Reyhandefne anladım cnm cunki o meme isteyince onu alıp goturucek kimsem yok dier tarafa oyalamak icin