Esin4006 Aynen bu sebeplerle tereddüt ettim. Bir bebek-çocuk psikoloğu diyor ki, bebek ihtiyacı olduğu için uyanır, henüz kandırma mekanizması yoktur, eğer bebek 24 saat içinde bir kez bile iki 45 dklık uykuyu başlayabiliyorsa sorun yoktur ve ilk bir yıl uyku eğitimi düşünülmemelidir. Küçücük bebekten zaten kendi kendine uyumasını beklemiyorum ve bunu istemiyorum da. Sadece yarım saatte bir uyanırsa biraz zor olacak, inşallah atak döneminden sonra biraz iyileşir diye umuyorum.