Kucukmucizem2704 öncelikle merhabalar🧚♀️Benimde 15 ay 25 günlük kızım var.Dediğiniz gibi 1 yaş sendromu dedim geçer dedim ama geçmedi.Huyu suyu değişti.Ağlayarak istediğini yaptırmayı öğrendi ve bunu çok güzel kullanıyor😔Dayanamıyorum ağlayınca dirayetimi bozuyorum hemen.Ek gıdaya geçtiğimizden beri yeme konusunda hep sıkıntımız vardı hala da devam ediyor.Sürekli memem memem diye gelip açıyor saat başı en iyi ihtimal yarım saatte bir falan.Sürekli etkinlik halindeyiz.Kitap okuyoruz,top oynuyoruz,saklanbac,boyama,her gün iki sefer dışarı çıkıyoruz,kediydi kuştu balıktı toptu derken günü geçiriyoruz.Canı sağolsun ama gece de hala bin kere kalkıyor.Ben artık kabullendim sanırım büyümesini bekliyorum.Dediğiniz gibi babamız ve ben farklı sehirdeyiz kimse yok yanımızda🙃Hiçbir değerinde sıkıntı yok,rutin kontrollerimiz yapılıyor.Değişen birşey olmuyor ben de sakin kalmayı öğrendim işe yarıyor.En azından tek değilsiniz bu konuda biraz olsun içiniz rahatlasın hep böyle kalmayacaklar az daha sabır🎈