Eylul-92 tşk ederim. inş bizde atlatırız benim ikizlerdir diğer kız çok iştahlı bu hep böyle sorunlar çıkartıyor.dediginiz gibi mama veriyorum biberonla onunda almıyor. ancak cok âcikincâ günduz bır iki defa memeyi aliyor. ama gece uykuluyken veriyorum alıyor memeyi, yoksa memeyi de bibəronuda ağzına aldimi ısiriyor midesini bulandırıyor . çözemiyorum neden boyle yapıyor bu bir haftadır sürekli sıvı yeşil kaka yapıyor ,,allah yardımcımız olsun inşallah…