Hunilianne tok olduğuna eminsen ya diştir ya alışkanlık ben artık emin oldum yani ağrısı sızısı olsa zaten çocuk onu da uyumucak..belki vazgeçirebilirsin pes etme :) Ben bi dönem gece uyanmayı ikiye düşürmüştüm sonra üst dişler bi başladı zorlamaya eskiye geri döndük malesef..2 yılı göze aldım valla napim memeden kesmeden düzelmicek sanırım 🙄🙄🥳