Hunilianne Geceleri bir defa uyanan bebeğim gitti yarimmsaatte bir uyanan bebeğim geldi. Neden bu kadar sık uyanıyor? 7 aylik oldu. Şimdiye kadar gece bir defa uyanırdı emip devam ederdi. Bir kaç gündür gece cok fazla uyanır oldu :(
Reyhanbal Hunilianne ah ah bizde öyleyiz. Zaten 3 ten 4 ten önce uyumuyo uyuyuncada defalarca uyanıyo 6 ay 25 günlük. Emmeden uyumuyo heryerim tutuldu artık.
Ballicoreginannesi Hunilianne beş buçuk ayligiz bizde öyleyiz bu aralar hele bu gece gerçekten yarım saate bir uyanıyor yaa şuan bile emzirip koydum ama bana mısın demiyor kalkacak gibi yine
Mkeremm Hunilianne şu an aynı sıkıntı içerisindeyim gerçekten insan bazen ne yapacağını şaşırıyor 5aylığz yakında 6aylık olucak artık yetişkin uyku düzenine dönmeye başlıyormuş ondan mı diş mi gaz sancısı mı nedir bilmiyorum ama artık normalleşse her yere yetişmek imkansız bi yandan kpss çalışıyorum bi yandan yüksek lisans yapıyorum gurbetteyim zor:(
Esra1986 Hunilianne biz 1 yas olucaz insallah suan ayagimda sallıyorum dalamadi beşiğinde uyanms dönüp durdu uyutmaya çalışıyorum sicakdan mi neden bilemedim gecede gec uyudu oysaki bazen dengeler değişebiliyor 🤦♀️
Hunilianne Esra1986 oda sıcaklığı iyi üstü ince ve örtmüyorum zaten ya son bi kaç güne kadar gündüz pek uyumaz ama gece iyi uyurdu. Bir kaç gündür cok sık uyanıyor malesef
rabia22 Hunilianne bizde de aynı problem oldu dişten sandım aşırı kaşıyor çünkü ama henüz diş gözükmedi damakları beysxladı sadece ve şuan yazlığa geldik burda biraz daha uyuyor evdeki halimize kıyasla burası geceleri serin ya sıcaktan uyuyamıyor ya aç oluyor yada bi sıkıntısı ağrısı var diye düşünüyorum ama bende net bi cevap bulamadım eve de bugün dönüyoruz inşallah düzelmiş olur bu uykusuzluk durumu size de geçmiş olsun
Hunilianne rabia22 dişler de hic kabarmış gibi degil ya da ben mi anlamıyorum acaba ya gözünü açmadan uykusunda Ağlıyor tekrar uykuya geçemiyor tabi destekle uyuttugum icin
Tugbakadir Hunilianne bizde bugün 8 aylık olduk 🙏 dişleri çıkacaktır onun ağrısı vardır bizde çektik ama ben gece yatmadan önce 1 ml calpol verdim o ara hep çok şükür hafif atlattık 4. Diş de patladı
Hunilianne Tugbakadir masallah kuzuya. 7 ay 10 günlük benim kuzu daha diş yok ama çıkacak mi onu da anlayamıyorum. Damakları normal gekitor
MihraKus Ay 15 günlük kızım yaklaşık 1 buçuk aydır geceleri deliksiz 6-7 saat uyuyon kızım gitti saat başı uyanan emmek isteyen kızım geldi . Biliyorum destekle ve emerek uyumak istiyor ama cidden yoruldum benim de uyku düzenim kalmadı çabaşamaya çalışıyorum hani her gün tamam uyku düzeni uyku eğitmi vericem ama aşırı ağlıyo emmeden uyumuyor. Emzik desen hiç tutmadı hadi diyorum dişleri çok belirginleşti bugün yarın çıkacak ondandır bu durum kendiliğinden düzelir umarım . Bıraksam sabaha kadar emerek uyuyacak yani
Hunilianne MihraKus emzik evet kurtarıcı oluyor keske tutsaydı benimki de tutmadı. Diş fotosu atsan bakabilir misiniz ben kabarık mi degil mi anlayamıyorum
deryata Hunilianne doyduğuna emin olun derim. benim bebeğim anne sütü almıyordu gün içinde yediği cc kadar mama hazırlayıp yediriyordum uyumadan önce. baktım uyanır oldu sürekli. sonra daha fazla mama verdim uyutmadan önce artık uyanmıyor sayılır.
SinemTvl deryata 6aylığız emzirip yatırıyorum bende aç diyorum mama veriyorum içmiyor demekki açlık değil diyorum, ama bu ⅚/7 aylarda var bişi demekki
Melinamm Hunilianne yemin ederim bende su an aynisini yasiyorum ve butun sinirlerim bozuldu sutum de azaldi. Eskiden gece sadece bir kere kalkardi. Simdi 4 gundur duzeni bozuldu sanki bisey oldu geceleri 2 saatte bir kalkiyor ve bu beni cok yoruyor. Bu arada 2 ay 10 gunluguz
Hunilianne Melinamm ilk aylarda düzensizlik oluyor ben de cok uğraştım o zamanlar ama 4. Ay atağı geçtikten sonra düzeldi gece uykusu. İyiydik yanı. 7 ay 10 günlük oldu bi kaç gündür geceleri cok sık uyanıyor. Düzelir inşallah
rabia22 Hunilianne bizde de öyleydi evdeyken şu 1 hafta rahat ettim yani gözü kapalı ağlama vs yapmadı serindi de Sakarya’daydık geri dönüyoruz eve evde yine aynı olursak bileceğim ki sıcaktan uyuyamıyor ağlıyor
Melinamm Hunilianne tesekkur ederim sizinde insallah duzelir :) bu arada 1 yasindan sonra tamamen duzene giriyormu sizce? Hic biliyormusunjz?
MihraKus Hunilianne at bi canım bakalım doktorumuzda yakında çıkar çok kabarmış dedi bizimki için ama bakalım
Glll44 Bizdede oyle:(gece hic uyanmazdi artk saat başına ikinci dişimiz de çıktı ama 6 ay 25 gunluguz 😓
Glll44 Hunilianne dişi kolay cikarti ya huzursuzluk yok emip uyyo ben damaklarina dogal zeytinyağı ile karanfili ezip karıştırıp sürüyorum jel falan kullanmyorum :) sadece cok sk uyanyo emiyo