Neib patitoo evet canım yüzüstü bıraktın mı artık kendi kendine çıkarıp rahatlıyor o sancılar bitiyor hem alttan hem üstten istediği gibi çıkarıyor çok rahatlıyor seninki de en kısa zamanda biter inşallah🙏🏻