İyi geceler,
Kızım 7. 5 aylık hiçbirşeyi yokken akşam üzeri ateşi 38 oldu. Hastaneye götürdüm hemen 37.5 oldu daha sonra 39 a kadar yükseldi. Lan idrar testi yaptılar ateş yükselince fitil verdi doktor. Kanında birşey çıkmadı ama idrar yollarında enfeksiyon olduğunu söyledi doktor. İdrar kültürü testi istedi onuda yaptırdık henüz sonuçları çıkmadı. Kız bebeklerse idrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı acaba? Düzensiz bir ateşi var iniyor ve çıkıyor sürekli. Başına gelen varsa fikir almak istedim..