Miracefe 20 Ekim’de Doğum yaptım kıZlar sezeryan oldum lohusalıkta Doğumdan sonra terledim o zaman gayet normal dediler sonra geçmişti şu 2 haftadır acayip terliyorum baştan komple kıyafetlerim gece kalktığımda su oluyor var mı başına gelen yardım edin lütfen 🙄
Joipt Miracefe 20 Ağustos'ta Doğum yaptım hala devam ediyor.aşırı aşırı rahatsız oluyorum üşütüyorum bir de gece emzirmeye kalktığımda i.bıktım artık doktora da gitmedim daha,inşallah geçer.
Cinarege_ Miracefe bende 21kasımda yaptm asırı asırı ter. Gece emzirmeye kalktgmda üsütüorm grip oldm smdide . Bezdim😔
Nesooo Ben bu konuda postta açmıştım. Aşırı terliyordum sanki çok hafif azalmaya başladı. Ama saçlarım ve ensem gece gündüz ıslak
Miracefe Herkes de bu sorun niye terliyoruz doktora giden olursa sorsun lütfen gece emzirmeye kalktığımda ben de çok terliyorum ve üşütüyprum
Joipt Miracefe merhaba ben doktora gittim.aile hekimiydi gittiğim önemli değildir diye.aşırı yüksek çıktı tiroid değerim büyük ihtimalle guatrdır,endokrinoloji olan bir hastaneye gitmemi önerdi.
Lavitaebella Ben de 17 kasımda doğum yaptım. İlk zamanlar her yattığımda ve emzirdiğümdeydi. Şimdi de bazı geceler. Hormonlardan olaa gerek. Gitsin kilolar...
Nekwa Miracefe normal kizlar emzirdigimiz icin devir daim daha çok yapiyo kan bizde ben de 2 ağustos doğurdum 😁
Nekwa Joipt a hadi ya benim 2. Cocugum hem 2 ay fln oldu test yaptırmıştim. Geçm iş olsun önemli bir sey değildir inşallah kisa zamanda düzelirsin.
elfahmtyigit 26 agustosta dogum yaptim bende hic terleme filan olmuyor tam aksine cok usuyen biriyim hormonlarla alakali olabilir ama