midyedolmam35 canım ayni ateşle 3 gün uğraştım ben. Kafa atesi 38.5 u görüyordu. Acile gittik distendir dediler gönderdiler. Ama dis atesi 38 i gecmiyor. Icim rahat etmedi cuma günü çocuk doktoruna randevu aldim götürdüm d9ktor her seyine bakti muayene etti muayenesi temiz çıktı. Bi kaka tahlili istedi cuma günü yapmadi pazartesi göturcez. Ama ates çarşamba başladi cuma günü bi kac yerinde kırmızı benekler çıktı doktor 6.hastalik olabilir dedi. Burda duymuştum ben de. Benekler çıktıktan sonra hafifledi ateşi pazar gününe hiç biseyi kalmadi cok şükür