Merhaba hanımlar ben doğum yapalı 5.5 ay oldu, 64 kiloyla hamile kaldım 80 ile doğurdum. Şu an 69 kiloyum. Hamileyken son 2 ay ayaklarımda ve ellerimde baya ödem vardı sürekli şiş haldeydi özellikle ayaklarım dizime kadar. Doğumdan sonra biraz indi, sap ayağım tamamen eskiye döndü ama sol ayağım hala bir miktar şiş bu kadar vakit geçti ama hala tam olarak inmedi eski ayakkabılarımı giyemiyorum. Neden böyle olmuş olabilir tecrübesi olan var mı?