Ysfygz Kızlar beş ay oldu sezeryan olalı. Ağda değil başka yolla temziligimi yapıyodum.Agda yapılırken dikiş kısmında çıkan yerleri nasıl temizliuorlar nasil bir yol izlemeliyim kuaföre gidicem çünkü.bi zarari olur mu ?
Yepisyenianne Ysfygz valla sezaryenden sonra gittiğim ilk ağda lazere başlamama vesile oldu. Yok böyle bir acı.
eslemsiii Ysfygz doğumdan 1 ay sonra gitmiştim dikiş olan yere Ağda sürmedi biraz altından başladı bi sorun olmadı çok acır diye gerile gerile gittim ama gözümde büyütmüşüm dedim sonra 🌸
Dgndrmz Ysfygz git git canım bende 6ayımı beklemiştim kuaföre gitmeye boşuna beklemişim valla sen dikiş üstünü aldıgını bile anlamadan o hemen alıyo merak etme. Ben suan pandemiden dolayı kuaföre ara versemde sen gitmeyi düşünüyosan git hiç bi sıkıntı yasamassn
eslemsiii Ysfygz çocuk doktoruna ve kadın doğum doktoruna sordum sorun olmaz yaptır dedi ama gidemedim tabi daha
Elanururas Ysfygz ben 40. Gün gittim 😅 Ağdaya dikiş yerini de yaptı ilk gözlerimden yaş geldi sonra geçti sorun olmuyor yani bende korkmuştum ilk açılır diye dikişler hiç bişey olmadı çok şükür
Aselbuk Agdayi surupvekiyorum hic birsey olmuyo ilk dogumdan snra aldigimdada birsey olmadi aci bile hisetmedim hala oyle korkma al canin acimaz