midyedolmam35 Seraap27 benimde doğumdan sonra oldu sonradan g3cti geçen ay adet oldum bebegim 8 ay 14 günlük
Mom091 Seraap27 bana 3-4 kez olmuştu ama hamile değildim. Sanırım rahim gebeliğe hazır olduğunda oluyormuş. Doktor öyle bir şet demişti. En son olduğunda da hamileymişim. Ben regl oluyorum sanıp ilaç içmiştim bir de. Meğer hamileymişim o zaman
GY_1801 Benim hamilelikten önce adet günüme bir iki gün kala kahve rengi lekelenmeler olurdu ardından da adetim başlardı. Ama doğumdan sonra düzeldi artık lekelenme olmadan direkt adet oluyorum. Sebebini de hiç bilmiyorum