Eylul123 Sütümü sağmam gerek ama şuan eczaneler kapalı ve evde süt poşeti yok ne yapabilirim ne koyabilirim
TutuKelesh Eylul123 ben ilk zamanlar normal küçük poşetlere koymuştum. Ya da temiz plastik kabın varsa ona koy
TwinsmomDA Eylul123 sıcak suda eritme sakın buzluktan çıkarınca dolaba koy orda erisin ısıtmak için 40 derece civarı suyla yavaş yavaş ısıt
Eylul123 Yarın akşam arkadaşlarla üç dört saat dışarı çıkıcaz evde vardı ama büyük ihtimal bişiyle karıştırıp çöpe atmışım.Gece süt sağımı daha çok olduğu için sağmak istiyorum
Efemila35 Eylul123 yarın akşam dışarı cikicaksaniz buzluğa koymanıza gerek yok, biberona koyup normal buzdolabında 3 gün saklayabilirsinz
Bircorekannesi Eylul123 plastik bardak varsa sağ plastik bardağa koy donunca alttan ittirip sütü çıkartırsın poşete alırsın yada o şekilde çözdürüp kullanırsın vs benim aklıma gelen bu