[silindi] tamamen batıl bir inanç için rahat olabilir bebeğinde 40 diye birseyde yokmuş dinimizde sadece gelenek görenekmis bu olay bebek için. Önemli olan anneymis dinimizde 40 gün ortalama kanama sürdüğü için 40inda abdest alacağı için önemliymiş. Dinimiz de bebek için 40 çıkarma diye bir olay yok. O yüzden etrafınıza çok aldırış etmeyin. Biz kırkımiz çıktığımda sadece çocuğumu da normal banyo yaptırdım kendimde banyomu yaptım abdesti mi aldım ve.bitti. böyle.seyleri diyanetin sitelerinden vs yerlerden araştırmak daha mantıklı geliyor bana.