Fatosyyn İlk 2 ay aynı sorunu bende yaşadım canım internetten baktığımda reflü belirtisi vs diyordu doktorumuza danıştığımda mamayı değişmemi söyledi aptamil prosyneo kullanıyordum düz aptamile geçtim sorun ortadan kalktı mamayı sevmediği ve artık o mamayı istemediği içinde olabiliyormuş meğer ek olarak da gazını tam doyunca değil beslenme aralarında cıkartmak da baya fayda etti..