cydcvk Doğumdan sonra bana doktorum ferrum kan ilacı yazmış günde 2 tane içilecek diye. Kullanan var mı ne zamana kadar kullanılması gerekiyor. Vitamin falan almak gerekiyor mu. Bebeğim 37 günlük. Anne sütü alıyor
GramPozitifBakteri cydcvk bana da yazmıştı bir ay kullandım bidaha unuttum ben onu bir de 4-5 aylıkken vitamin kullanmıştım değerler düşük çıkınca
Ates_mami cydcvk kadın dogumcum en az 2 ay çocuk doktorumuz da en az 6 ay devam et dedi. Genelikte kullandığım ferrum ve elenatele. İyi ki de kullanmışım. 3 aylıkken hamile kalmışım meğer
Dgndrmz cydcvk ömrüm kansızlıkla geçti 🙄 hamileyken 9 ay kullandım. Doğum snrası ılk 3 ay kullan snra kan tahlılı yapalım dedıler cok sukur 3 ay snra degerlerim normaldi bıraktım kullanmadım
Brcsnn cydcvk kizim 4.5 aylik doktor 3 kutu yazmisti dogumdan sonra kullanmama ragmen cok dusuktu yine aldım hala kullaniyorum
Brcsnn cydcvk bebegin 2 aylik asisinda saglik ocaginda lohusalık testi yapiyorlar butun degerlere bakiyorlar bilgi vermek istedim
Seda_123 cydcvk Doğumdan sonra bana doktorum gynoferon vermişti 2 gün içtim sadece hep unuttum duruyor öyle
gezentianne cydcvk mutlaka kullanın bana da doktor verdi hem vitamine hem kan ilacına devam et dedi. bebegm 5 aylık oldu halsizlikten ölüyorm tüm değerlerim düşik cıktı
cydcvk gezentianne bende uykusuzluktan sanıyodum halsiz bitkinim. Cocuk emdikçe enerjim gidiyo. Kullanıcam bende. Öyle köşede duruyordu ilaçlar
Bulutbey cydcvk doğum yapalı 7 ay oldu “santafer “ ilacını hala kullanıyorum. Emzirdiğim sürece kullanmayı düşünüyorum
cocukadam cydcvk bende kullanıyorum doktorum emzirdiğin sürece kullanmaya devam et demişti 4. Ayına kadarda omega3 kullandım
Brcsnn cydcvk demir aldigimiz icin bebegin kakasida yesile dönebilir sakin korkma cok normal birsey bu bende demir almazsam elim ayagim uyusuyo emzirken cok kotu oluyorum
cydcvk Brcsnn evt emzirirken benim de öyle oluyo enerjimi sömürüyolar sanki. Teşekkür ederim canım cok saol 🙏