Damlaaa CidemNisa bebeğiniz kız mı erkek mi erkek bebeklerde çok durmadan aglamalarin sebebi bazen sünnet olabiliyor sünnet olduktan sonra bebekler rahatlar eğer erkek ise sünnet olmamış ise sünnet vurmuş derler diş için daha erken bence
CidemNisa Musmutlu aynı şekilde o otu denemeyi düşünüyorum inan ki insanın sinirleri kaldırmıyor allah cümlemizin yardımcısı olsun
CidemNisa Mervecicekli benimkide uyutmaya çalış nasıl ağlıyor sanırsın çocuğa bişey yapıyorsun aslında uykusu var tamam uyumasın diyorum gene ağlıyor anlamadım
CidemNisa [bilinmeyen] olmadı onuda deniyeyim ya bizimde hep el ağızda çok salya yok ama olabilir tabi diş falan her şeyi denemek farz oluyor
MustafAlmila CidemNisa http://kelebenkmasali.blogspot.com/2017/10/atak-haftalari.html?m=1 bu sayfayi bir inceleemisiniz bebeklerin atak donemleri ni gosteriyor
Melihaa CidemNisa 3ay 20 günlüğüz iki gündür aynı şeyleri yaşıyorum bende zombi gibi dolaşıp bol bol sabır çekiyorum yarın doktora götürmeyi düşünüyordum noluyor anlamadım 🤷♀️
Deletedmom0086 CidemNisa Doktorun en iyisini bilir ama 4.5.ayda çıkaranlar var. Bide zaten hemen çıkmıyor öncesi böyle sancılı zor bir dönem oluyor maalesef yaklaşık 1 ay sonra patlıyor diş. Hiç belirti kabarma yok mu diş etinde canım?
2707 CidemNisa bi doktora daha götürün bence uyumamak neyse de sürekli ağlamak bi sıkıntıya işaret olabilir
Nermin_erzk [bilinmeyen] ama her salya ve eli agza götürmek dis belirtisi değilmiş benim bebegimde öyle ama dis yok henüz