Merhaba güzel anneler ve anne adayları, 45 günlük bebeğim var ve kakası geldiği zaman çok ıkınıyor ve ağlıyor ben müdahale etmeden kakasını yapamıyor. Bu yüzden doktora gittik ve bize test falan bir şey yapmadan flagyl 125mg şurup yazdı 15 gün kullanmamı istedi fakat antibiyotik olduğunu ilacı alınca araştırınca anladım. Vermeli miyim ? Ağır gelir diye de korkuyorum ? Ve kullanan var mı ya da bebeği böyle sıkıntı çekip başka çözüm bulan var mı ? Yardım edin bana lütfen😪