Ozlemkose85 hiç korkmayın . Benim kızımda 2 aylıkken bacağı mosmor oldu , bende telefona sarıldım hemen doktorumuzu aradım . Panik yapmayın kan akışıyla alakalı bir durum , bacağını serbest bırakın hafif yukarı kaldırın , rengi düzelirse sorun yok demişti . Gerçekten rengi düzelmişti. Bu durum bebeklerde gayet sık görülen bir durummuş