Doktorumuz oğlumun çok ileri derece süt alerjisi olmadığını artık atlattığımızı ve 6ncı aydan sonra normal mamaya döneceğimizi söyledi şimdi alıştık raporlu mamanın 10 kutusuna 5 lira vermeye tırım tırım uygun mama arayışındayım tavsiyeleriniz nelerdir 🙄