Bernasel sezeryandan sonra iki gün hastanede kaldık eve gelince hemen giydim hatta korse üstüne biseyle bağladık 😅 karnımda boşluk hissi oluşuyor içimde organlarım oynuyor gibi geliyordu zaten yerleşmesi lazım organlarin ve bu süreçte bebeğim hastanede kaldı enfeksiyon kaptığı için arabayla git gel merdiven in çık derken daha da sanki içim oynuyor gibi geliyordu o yüzden korse üstüne tekrar bağlamıştım iyi gelmişti 😅😅 2. Gün taktım yani