Baybarsbebek Merhaba annelerim Bebegim 13 günlük ve bugun le 5 gün oldu kakasını yapmıyor beni emiyor günde de 2 ölçek mama veriyorum doymuyordur diye aranızda yaşayan var mı ya da ne yapabilirim yardımcı olun lütfen 🥰
efulim Baybarsbebek Yenidoğanda 7-8 günw kadar normal diye biliyorum canım merak etme sorun olmaz daha fazla uzarsa yardımlarsın yapsın diye..Sağlıkla büyüsün hayırlı evlat olsun inşAllah çook aminn❤
Deletedmom896 Baybarsbebek mama içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin kaynatılmış zeytinyağı ama soğuduktan sonra koyabilirsin mama içine
busraozturk_11 Baybarsbebek canım hayırlı olsun incelikle sağlıkla yaşasın bebeğin 🙏 1 haftaya kadar yeni doğan da kaka yapmaması normal nemim kızım da 5 gün yapmamıştı doktora götürdüm aynısını söyledi hemen ertesi gün beline kadar yapmıştı
Adlk Baybarsbebek 1 çay kaşığı zeytinyağı içir canım birde kulak çöpü ile poposuna biraz sür geçecektir 💛
Baybarsbebek busraozturk_11 çok teşekkür ederim canım rabbim evlatlarını sana bagışlasın🥰peki doktor hiçbir ilaç yada bişey yapmanı söyledi mi peki
busraozturk_11 Baybarsbebek Amin canım cümlemizinkini Allah bağışlasın inşallah 🙏 yok canım dedi 10 gün bekleyelim eğer çok sorun yaşarsa ağlamak ıkınmak gereğinden fazla getir lavma yapalım dedi
aleynaerva Baybarsbebek benim kizim 20 gune kadar gunde 5 6 bazen 7 8 defa vile yaptı 57 gunluk suan bugun 6. gunundr yapti kakasini oyle rahatladi ki denemedigim birsey kalmamisti
Baybarsbebek aleynaerva en son neyde çözüm buldun peki bende sıkıntıya giriyorum yapmayınca bide ilk bebek olunca🙃
aleynaerva Baybarsbebek 5 gün boyunca zeytinyagiylq masaj yaptim popusuna kulak cubugunu zeytinyagina batirip ittirdim bebe yagiyla masaj yaptim 1 cay kasigi zeytinyagi verdim ben kendim bol sivi yedim yagli yedim ki bagirsaklarim calissin kendisi de yapsin diye ama bir türlü yapmadi en son 6m gun halasinin kucağındayken oyle bir yapti ki ne halasinin uzeri kaldi ne kendi masallah kızım nasil rahatladi mutlu oldu yapınca
frigyalikibele Baybarsbebek oğlum ek gidaya başlayana kadar haftada 1 kere kaka yapardı. Doktor normal demişti
Mircan Baybarsbebek canım hemşire bana 10 güne kadar kaka yapmaması normal demişti ama için rahat etmesi için sen yine bı doktora yada sağlık ocağına götür 🌺