NurcanTT benzer bir post açmıştım kısa zaman önce.. benim oğlum 19 aylık pandemiden dolayı uzun süre dışarı çıkmadık bundan dolayı sanırım herşeyden korkuyordu.. oto koltuğunu bir ay salonun ortasına koydum işte senin koltuğun vs anlattım sonra arabaya inince kitap oyuncak kuşandım ama yok ateşe atılmış gibi çırpındı, ağladı dayanamadık pes ettik. Arabaya hiç bir şekilde binmek istemedi. Sonra her gün babası işe giderken camdan arabaya bindiğini gösterdim, akşamları otoparkta araba çalışmıyorken yanında dolandık, kucakta bindirip yakın mesafe yerlere gittik sonraki level oto koltuğuna oturması olacak inşallah.. travmatik bir durum yaşamasından çekindiğim için zorlayamıyorum.. umarım sizinki de kısa sürede alışır..