Melekannesi27 ben doğduğundan beri veriyorum. Örneğin hıçkırığında(şırınga ile 5 mle kadar) ya da damlalarını verirken(relaktaz kullanıyoruz her emzirme öncesi, d vitamini, Demir, gaz ilacı, biogaia) kaşığa su koyup üzerine damlatıyorum. Maalesef verin ya da vermeyin diyecek kadar bilgim yok. Bu sadece benim tecrübem☺️
su verdim iyi oldu böbreklerine iyi gelir diye düşünüyorsanız verin, tüh tüh tüh ben niye su verdim diye huzursuzluk yaşayacaksanız vermeyin derim sadece