Pinardgn-22 lilosece az önce verdim iyi ettim kötü mü bikmiyirum ateş 38.5 tü yanıyordu her yeri ıslak bez koydum çok ama çok ağladı sonrasında koydum umarım düşer
lilosece Pinardgn-22 geç bile kalmışsın çocuk ateşden yorulmuştur 6 saatte 1 ateşi yükselirse ver ihmal etme o fitil hem ateşi düşürür hemde uyku yapar ağrıyı alır canım fitilden korkma 1 saate düşer ateşi
Ipegim Pinardgn-22 6. Hastalıksa yarın vücüdunda döküntüler olur ve ateşi düşer değilse de ateş devam ederse mutlaka çocuk doktorunuz görsün aşı yan etki mi yaptı acaba?
Pinardgn-22 Ipegim ay inanın hiç bilmiyorum 38 oluyor 39 a varmıyor iki makina var ikiside değişik ölçüyor duştan çıkardım yine umarım bu son gecemiz olur yarın doktoruna gidicez
Pinardgn-22 Busuu bı ara idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ancak bu şekilde ateş yoktu çok hafif geçirmişti 6 aylıkken hastalandik bı onda biri insaalah tekrarlamaz çok korkuyorum bı o kadar da soğuk kanlı davranıyorum
Pinardgn-22 Dün gece muzlu pirinç unu yaptım çok severdi ama ağlıyordu bezler vardı vücudunda onu kustu ve hiç bi şey yemeden yattı az önce uyandı evde mama bitmiş süt isittim kaşıkla iciriyorum orasi ayrı bı dert zaten kustu baya bı mide boş geri uyudu şimdi