Pinardgn-22 Lylknt01 inşallah olmaz canım ama benim kızım kendini çok sıktı kastı hemşirenin bile korktu yani
Busuu Pinardgn-22 canm ben aşılardan önce evden çıkmadan calpol veryorm şükür hiç ateşimiz olmazdı bol bol su içirtin 38i geçerse ılık duş aldırın calpol verin hiçç düşmezse son çare fitil verin takip edin bebeği yine düşmezse doktora gidin
Pinardgn-22 Busuu ben o şekilde doğru bulmuyorum aslında bebek kendini belli ediyor ağrısı olduğunu falan o zaman veriyordum hep ve hiç birinde ateşi çıkmadı bu aşıdan çıktı işte
Berivankuru Pinardgn-22 canm dolven kullan bizde 20 gun once olduk 1 yaş aşılarımızi aksam ateşi 37.5 oldu hemen dolven verdim . Düşürdü şükürler olsun.
Ocakhaziran Pinardgn-22 fitil verebilirsin hic korkma daha etkili calpol ve dolven suruptan ve daha uzun süre etkili bir kere ver rahatlasın cocuk hemsireym tavsiyem bu
Lylknt01 Pinardgn-22 bizimki çok ağlar doktordan hastaneden hatta hastane sandığı her yerden yabancı lardan 😐
Pinardgn-22 Lylknt01 nasıl asicaz bu durumu bilemiyorum kapıdan girdiğimizde aglamamiz başlıyor ne yazikki
littleangel Pinardgn-22 canım geçmiş olsun nasıl oldu bebiş? Ah bu aşılar bizim de kabusumuz😭 hepsi yüksek ateş yaptı 38,5 i görüyoruz 😔fitil veriyorum ben de korkuyorum havale geçirir diye.. bir yaş aşısını şimdiden düşünür oldum 😔
Pinardgn-22 littleangel şimdi yine ateşlendi ve yine calpol verdik bez ıslatıp koyduk aramizda yatıyor
esoo Pinardgn-22 bizim fena şiş ve kızarık napcam bilmiyrm soğuk uygulamak gerekiyomuş ama kesinlikle elletmiyo
Serenduru Geçmiş olsun şimdi nasıl oldu ateşi. Bizde 5 gün önce olmuştuk 1 yaş aşılarını hiçbir şey olmadı şükür. Calpolu yeni mi açmıştınız 2 hafta kadar önce ağzı açılınca fayda etmiyormus birdaha
Mrsxscape Serenduru Aa bunu cok merak ediyordum iyi ki yazmişsiniz konuya. Ağzı açıldıktan sonra ne kadar süre daha kullanilabilir olduğunu sormamistim doktora bende 😊🙏