Coufy canim ben bebeklerde görmedim böyle bişeyi.tanımlayamadım.sinek,böcek isirigina benzemiyor.fakat benim de kolumda var yillardır.bu yil büyudü biraz daha doktor yağ bezesi onemli değil demişti.dokunduğunda sert mi.ya da hafifçe sikinca aglayip mız mız ediyor mu.ben yağ bezemi ne kadar sıksamda agrı ve acı olmuyor.valla aynı benim kolumda ki yağ bezesine benzettim.ama sen en azından aile hekimine bi sor.