Deletedmom347 Kizlar bebegimin burnu tikali ebe samila baby serum fizyolojik verdi ama ben anlamadim bu amlul nasil kullaniliyor iki damla damlat dedi ama nasil cekicem amlulle mi yoksa aspirator almam gerekirmiydi
Deletedmom896 Deletedmom347 aspiratör yada manuel burun pompanız olması gerek ben manuel pompa ile daha çok rahat ettim 2-3 damla damlatıyorum sonra çekiyorum her banyo sonrası günlük yapıyorum
Fnddgll Deletedmom347 ben yardımcı olayım hemsireyim hastanede kullandığımız Serum fizyolojigi(bildiğimiz Serum) sizinki de olur 5 lik enjektorun yarısına gelene kadar çekiyorum her iki burun deliğine paylaştırıp sıkıyorum daha sonra Bruno burun aspiratöru ile çekiyorum çok güzel açılıyor bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim
Deletedmom347 Deletedmom896 maalesef yok ebe hanim bunu belirtmedi bana 😭hemen yarin alicam canm cok sagol
Deletedmom347 Fnddgll aspiratorum yok canm ben ilk defa aldigim icin bilemedim ebede sagolsun soylemedi ama yarin alip dediginiz gibi yapicam
Deletedmom896 Deletedmom347 geçmiş olsun özellikle banyo sonrası çok sümüklenirler ona dikkat et 🙏🏻☺️
Esin4006 Gifrer kullanıyorum bende serum fizyolojik gayet memnunum doktor önerdi…otribebe aspiratör kullandım..ama aspiratör çok fazla çekme sakın orta kulakta hasar oluşur bu kez minik minik çek