Minikmina 2 gün önce Konya’da Nill baby spa merkezine gittim bayıldım size anlatamaaam. O kadar ilgili Güler yüzlüler ki çok sevdik biz size de tavsiye etmek istedim bebeğim de çok rahatladı çok teşekkürler Nill baby ❤️
mrsirmak Minikmina sonuna kadar katılıyorummmm sizeee zaten kalite Nill baby diğerleri çok taklit geliyor banaaa hoş ben sırf bebeğine renk kat yazısında fotoğraf çekinmek için gittim 🤣🤣 ama çok da memnun kalmıştım
Yarim0307 Minikmina cok güzel Bi yer bende götürdüm kızımı gercekten ilgi alaka temizlik on numara 2 aydır cok huysuzdu resmen pamuk gibi oldu Ben evde yapıyodum masajı ama profesyonelin yapması cok farklıymış bende tavsiye ederim 😍
Minikmina Alp17 instagramdan buldum ben nillbabyspa diye bakabilirsiniz 110 TL şuan indirimde Meram belediyesinin karşısı
Minikmina mrsirmak o yazıda fotoğraf çekinmeyen de ne bileyimmm😂 gerçekten çok temiz bi yerdi içim rahatlıkla götürdüm bebeğimi ayrıca benim yanımda suyu doldurdular hijyen önemli malum virüs