prensannesi1111 Merhaba annișler 7 aylk bebegm uyurken birden cok siddetli bagrmaya kendi sıkarak aglamaya basladi odaya geldigimde kipkirmizi gozleri kapali agliyodu neden olablr ki ya ruya falan goruyolar mi ki
espalp prensannesi1111 gözü kapalı gece ağlamalarını oğlum diş öncesi yapıyor benzer şekilde. Dişten olabilir belki sizinkinin de
MetehanAlp prensannesi1111 benımde 5. Ayın içinde oğlum aynı şey bizdede var yeni başladı sanki canı acıyormuş gıbı cok şiddetli alıyorgozleri kapalı kucagıma aldıgımda anca sakinlıyor ben acaba gaz sancısımı oluyor dıye dusunuyorum ama bende emin değilim malesef 😟
Urasdeniz38 prensannesi1111 8 ay 4 gunluk benim oglusumda oda ayni sizin dediginiz gibi once icinden agliyor sonra cigligi basiyor..bende disten diye duymustum ama disde gorunmuyor…