idil1990 Nurr4646 bizimki bugun gordum iki tirtik gozukuyor cok mutluyum emeklemiyor hic ataklari yok gayet mutlu bi bebek 🌿
gkc_brc 27 Aralık doğumluyuz 🥰 iki tane dişimiz var, emeklediği yetmiyomuş gibi tutunup ayağa kalkıyoruz maşallah çok hareketli , gündüz uykularımız berbat durumda 😔
Cicianneee Nurr4646 bizim dişlerimiz 6 aylıkken çıktı henüz emeklemiyor desteksiz oturuyoruz ama heryere döne döne gidiyor yürütecine koyuyorum peşimde dolaşıyor 😍
Nurr4646 Cicianneee maşallah canim yurutece cok koymuyorum ama koydugum zaman beninkide ortaligi aglatiyor 😹😹
Zk95 Nurr4646 20 Aralık doğumluyuz. 6 ayda emekleyerek girdik tutunup ayağa kalkıyo 1 saniye yalnız bırakamıyorum hemen tutunup kalkıyo adım atmaya çalışıp hop düşüyo😊 dişlerimiz aylardır kaşınıyo ama henüz gelen yok 😊
Sibel48 Nurr4646 23 Aralık 😊dişimiz çıkmadı ama bugün yarın çıkacak çok huzursuzuz sebepsiz ağlamalarımız var emeklemiyoruz ama sürünmeye başladık biraz🤗
Zeynepazram Kehribar kolye taktıgım gibi 1 haftada patladı disler 1 ay önce simdi 7 ay 1 haftalık üst dişler geliyo biri patladı hafif digeride patlamak üzere ama cok asırı huysuz emeklemede kafası ve ayaklarının ustune kalkıyo kendini itiyo emeklemeye cabalıyo sürünüyo diyebilirim 😀
Nurr4646 Zeynepazram bende kullaniyorum kehribar kolye dis hala patlamadi ama cok rahatlatti gercekten cok fazla atesleniyordu mızmızdi gece uyumiyirdu kehribardan sonra cok fark var 😊
Zeynepazram Nurr4646 sanırım haftada 1 tuzlu suya konuyordu arada birde enerjisini atmak icin topraga gömmek gerekiyomus
Hlal Nurr4646 benmde 3aylikken dis skntisini çekmeye başladık hafifden itiyo kendini tam emeklemeye baslamadi ama cabaliyor,Kehribar alsammi diye düşünüyorum çok huzursuz disden
Nurr4646 Hlal ben pek fazla inanmiyordum canim ama gercekten cok faydasi oluyormuş diş atesinde 39 bucuklari bile gorduk gece gram uyku uyumadik 1 hafta voyunca surekli aglamalar falan cok zordu bide calisiyorum daha da zordu benim icin ama kehribar kolyeden sonra rahatladik cok sukur
minnosvetontis Nurr4646 17 aralik dis yok gunduz uykusu 0 surekli kucak istiyor. Donme surunme tamam. Henuz emeklemiyor. Ek gida suanlik iyii.bi ara cok bagiriyordu ni kac gundur ba ba ba me me ne e e diye konusyk kendi kendine bend eeslik ediyorhm birlkkde evin icinde konsuyoz bagiriyoez ahhaa 🤷🏻♀️
Nurr4646 minnosvetontis yaa 😹 aramizda cok yokmuş bizde 111 aralik ayni sekilde donuyor desteksiz oturuyor ayakta kendi basina bi sure duruyor turunarak tabiki haha bide el sallamayi ogrenmiş şimdi alkiş yapiyor anni diyor suyu gorunce deliriyor tam bir su kuşu 😹😻