Fridacan Merhaba 2,5aylik bir bebegim var el ve ayaklari surekli nemli normal bir durummu yasayan varmi?
bircocukannesiomom Helenyaz kiz hava sıcak ondan be 😂 sende sürekli elin yumruk şekilde beklersen sıcakta aynısı olursun