bambammom Klima açamıyoruz evde. Çok korkuyorum. Odasında yatıyor. Cam açık. Çıtçıtlı zıbın, çorap. O kadar. Doğduğu günden beri ince giydirdiğim için hiç sıcağa gelemez. Çok şükür hiç hasta olmadı. Çünkü yazın sıcakta bile eğer terlerse hasta olur. Klimadan da korkuyorum. Doğal hava 🤣🤣