Bulutaren Kizlar Sezeryan olali 2 ay oldu artik nezaman spora baslayabiliriz yapanlariniz varmi Yada doktoruna soran..
Dilara55 Bulutaren şu anda salona girmiyorum ama evse her hareketi yapıyorum sezaryen doğum yapmış gibi değil de normal doğum yapmış gibiyim ilk günden beri çok şükür sıkıntım da olmadı hemen kalktım yürüdüm her türlü hareketi sporu yapıyorum sizde rahat hareket edebiliyorsanız yapın bence
Bulutaren Dilara55 evet canm benmde seninki gbi gecti ama ne bilim yapma ic dikislern patlar yada daha cok erken dienler var bende doktoruma sorucam ama burdaki arkadslarimizdanda bilgi almak istedim salona gitmeyi ozledim valla
Dilara55 Bulutaren Tabi ki doktorun daha iyi bilir ama ben gayet rahat baza kaldırıyorum koltuk falan filan herhangi bir sorun yaşamadım inşallah sende yaşamazsın
Ebruelcin Bulutaren 4-6 ay arası diyet yapmayin vücut ancak toparlar kendini yazıyordu okuduğum yazilarda, ameliyat sisligi komple 1 yilda ancak tamamen iniyor, ne ameliyatı olursan ol