Dnzgkce Kızlar bebegim 4 ay 3 günlük oldu sağlık ocağında devit in yanında bide vegaferon verdiler siz kullandınız mi bide bebegim 2 saate bir emiyor tek göğüs emiyor 5 dakika sürmüyor kendisi geri çekiliyor aynı durumda olan var mi hiç açlıktan ağladığı olmadı ama
Zeypikra1 Dnzgkce benim bebeğim denk kısa emiyor artık büyüdükçe daha çok süt çekip hemen doyuyorlar o yüzdenmiş bezini takip edin günde 6 kere falan çiş yapıyorsa doyuyordur
aksu5334 Dnzgkce benimkide öle çekip bırakıyo ağlamıyo ama doyduğunu da düşünmüyorum. Bugün havuç patates haşlayıp püre yapıp verdim ilk kez yedi baya yedirsem daha da yerdi herhalde. Mışıl mışıl uyuyo şimdi😊4 ay 15 günlük
Sudemeda Dnzgkce bizimkide 4 aylık oldu tuhaf tuhaf huyları ortaya çıkmaya başladı 😀biz mama ile beslıyoruz arada duruyor gülüyor beklıyor içmiyor mamayı emzıgını takıyoruz mırıldanıyor tak tak emzıgını vuruyor damaklarına ilgınc bır 4 ay bızı bekliyor atagıda ayrı dert:)
Pnck Dnzgkce benmki de aynı dediğinz gibi 5dk anca emiyor ama ağlamıyor güzelce de uyuyor fln ama bu ay az kilo almıs mesela benmki.
Sdanr Benim kızımda 4 ay 12 günlük artık daha uzun süre bekleyip daha az emiyo normalmiş çünkü eskisinden daha kuvvetli emdiğinden daha çok süt çekip doyuyormuş birde etrafı izlemeye bayıldığı için bi çekip bi etrafı gözlüyo ve tuvalet sıklığı da azaldı 6-7 kere kaka yaparken 3-4 falan yapar oldu normal olduğunu düşünüyorum keyfi yerinde çok şükür :)
BabyLinda Dnzgkce bizde 4 ay 10 günlüğüz. Bize de verdiler vegaferon ama kullanmıyoruz doktorumuz bu ayda kullanmaya gerek yok dedi. 6. ayda tahlil yapcaz onun durumuna göre karar veririz dedi. Eğer çok kullanmak istiyorsanız sidefer alın demişti.
Dnzgkce BabyLinda benimde teyzem hemşire sordum ona gerek yok dedi şuan çok erken dedi bende kullanmadim
aksu5334 Zumrana çocuğun gelişimine göre verilebilir diye düşünüyorum ben. Eskilerin hangisi 6 ayı beklemiş köyde iş güç erkenden başlamışlar yedirmeye sağlıklıyız da çok şükür. Fazla abartmamak gerekiyo bazı şeyleri
Balisi 4 ay 20 günlüğüz bu ayın başından beri 2-3 dk emip kendini geri atıyor ve birdaha almıyor açlığını yatistiriyor sadece biberonla deneyim dedim sağdım verdim 100 cc yakın gik demeden içiyor, meme reddi mi bu