Hlyaeyp Oğlum mama içiyor göğsümü hiç almadı sağdım verdim bi süre oda haliyle zamanla gitti süt 3 ay 22 günlüğüz mama içiyoruz ve su veriyorum doktor bişey demedi ama annem verdiriyor mama içen çocuğa verilir diye acaba doğru mu yapıyorum ?
Betul055 Hlyaeyp aslaaaaaa mamada su ver sakın verme aaaaa!!!!!! Diyenden şimdi geçilmez bu ara 😂 ver bacım zaten içeceğiz az olucak ben verdim çok şükür sudan zarar gelmedi gelmezzzz
hunilimomm Hlyaeyp evet canım mama verildikten sonra böyle bi iki damla verilirmiş ben hiç mana vermedim ama veren arkadaşlarımın hepsi su veriyor
sed Hlyaeyp benim oglum 3 ay 11 günlük mama iciyor . Doktorum günde yarım çay bardagına kadar verebilirsin demişti. Zaten mama içtigi icin hırıltı gibi sesi cıkıyor.
sehribannn Hlyaeyp bence verilir mama anne sütü gibi değil sonuçta kalıntısı birikip pamukcuk olabiliyor çocuklar boğazdan 1 2 çay kaşığından ne zarar gelir
tugceilealin Hlyaeyp benim kizimda sadece manayla besleniyordu o kadar karsi cikan oldu ki.kimseyi onemsemedim.hele yazin terliyorlar su ihtiyaci artiyor abartmamak.sartiyla verin bence hazir suyu kaynatin sogutun oyle icsin.her mamadan sonra ya da iki mama arasi verilebilir
Seda_123 Hlyaeyp Evet anne sütü aldı kızım hep su vermedim ama mama verilince su verilmesi gerekiyor çok değil 3 4 çay kaşığı yeterli
Mochibey Mama verince mutlaka su verilmeli. Ben sadece anne sütü veriyorum 6 aylığız. ama biraz su da vermeye başladım. Susuz olmazz
Helenyaz Hlyaeyp benim kızımda 2.5 aylık 1.5 aydır tamamen mamaya döndük. Dr um mamayı ölçeğinde hazırlıyorsan verme dedi. Vermiyorum
Sarisey Hlyaeyp bana da annem aynisi soyledi😅 doktorum gerek yok ama bir iki damla verebilirsin istersen demisti