Okyanus54 ya içemez demedi bizim doktorumuz yanlış bilgi vermiş olmayayım bizim alerjimiz cok yeni ve doktor bana herşeyi birden kes demedi örneğin içinde süt olan bi tatlıyı yiyorum bunun için bana kapsül verdi kaçırdığım şeylerin bebeğe gitmesini önlüyor. Alerjimiz yeni olduğu için şimdilik vermeyelim gelişimi iyi dedi ondan sebep vermedi 8 ayda kan değerlerine bakılıyormuş o zaman bir düşüs olursa o zaman başlayacağız