Aysenrklbs
3 aylık bebeğim uyurken kabus görüyor sanırsam,yüz ifadesi çok korkmuş gibi oluyor hızlı nefes alıp veriyor.Bir anda gözünü açıp kapatıyor bazende ağlayarak uyanıyor.Gündüzleri mesala kapı kapanıyor ya o tak sesinden korkuyor.çok korkak bi bebek.Hanımlar sizde de durumlar böyle mi?