Rrabis12 Hanımlar 15 günlük bebeğim var ve dün akşamdan beri huzursuz gaz sancısı var ıkınıyo gazını çıkaramayınca ağlıyor gazını çıkarmasına yardımcı oluyorum ama nadiren çıkarıyor bu problemi nasıl aşabilirim önerisi olan var mı ?
Birkucukeylulmeselesi Rrabis12 biogaia ve sap samplex kullanıyprduk sap samplexi kesebilirsin yavaş yavaş dedi doktorumuz bende kesmiştim yavaştan yarıya düşürmüştüm şimdi vermiyorum ama o zamanlarda ikisi çok etki etti gerçekten ayıramadım birbirinden duşta çok rahatlatıyor bazen duş aldırıyoruz hemen rahat uyuyor hemde
1105_bmb Rrabis12 hoc gecikmeden nurse harweys al.derim kolik bebek olmadan cunki tam zamanı bn geciktim ve 1 ay cektim şükür smdi iyi hemen kullanmaya basla direk eczaneden alabilirisn bitkisel zaten zararı olmaz Allahin izniyle
Hemanjiomluminik Rrabis12 parayla alıyorsunuz gaz damlası devlet karşılamıyor. Ama doktor söyledi bize
Dudu-123 Rrabis12 nurse olan varya canim ben ondan kullaniyoeum surup olanini 30 tl aldim bizim gaz sorunumiz yokda migdesi sisti hep smdi cok iyi bugun 4 defa kakasini yaoti migdesini rahatlatti gazida yok olan gaiznida cikartmasina yardimci oldu
Birkucukeylulmeselesi Rrabis12 düzenli kullanınca olmadı hayır eczaneden alıyorsun özel damlalar 70-80 civarı fiyatları
Hemanjiomluminik Rrabis12 çok faydası var. Çocuk rahatlıyor. Kullanın derim. Bir de mama mı anne sütü mü?
Hemanjiomluminik Rrabis12 mamaysa mamayı değiştie diyecektim. Çünkü biz aptamil kullandık gaz yaptı mamayı değiştirdik daha iyi oldu
Hemanjiomluminik Rrabis12 evet canım alabilirsin sabah 5 damla biogaia verdik sabah 10 akşam 10 damla nurse Harvey verdik. Sen yinede eczacıya sor. Biz halen 5 buçuk k aylık nurse Harvey ve biogai veriyoruz