Balkizinannesi18 Ek gıdaya yeni geçtik ama çok iştahsz. Emiyodu memeden tamamen uzaklaştı. Biberonda tutmuyo doğru düzgün ağızına sıkarak besliyorum. Bu durumda olup düzelen var mı acaba yada benimle aynı durumu yaşayan😞
ZyNpYigit Balkizinannesi18 benim.oglimda 4 gun kdar biberoon reddi ystti bse snra dzeldi devam.stunu mama ksigyla vrrdm o ars brdskla icmk.istedi yaws yws icrdm.snra yne bsldi bibrnla icmye ins dzelir zrlmayn