Merhabalar, kızım bugün tam 10 günlük oldu göbek bağı düştü dün bekledik ve bugün yıkadık ancak yıkadıktan sonra nasıl bir uykuya daldıysa uyandıramıyorum. 5 dakika emiyor yine dalıyor. Ayaklarını gıdıklıyorum, burnunu sıkıyorum ışık açıyoruz vs. Ama yok sanki günlerdir uyumamış gibi uyuyor. Kötü bi durum mu bu? Sizlerinde ilk banyodan sonra oldu mu böyle?